Aanpak

Hoe gaan we te werk?

Het uitvoeren van interim opdrachten is een zaak die vraagt om structuur en we gaan dan ook planmatig te werk.

STAP 1. Oriënterend gesprek.
Tijdens dit vrijblijvende gesprek zullen aan de orde komen: de opdracht, de termijn, de manier van aanpak (in grote lijnen).

STAP 2. Offerte.
Op basis van het oriënterende gesprek wordt een offerte gemaakt, waarvan een planning een vast onderdeel is. Deze planning is een leidraad, die bedoeld is om een koers vast te leggen. Dat wil niet zeggen dat we hier niet meer van kunnen afwijken. Maar als we afwijken, dan is dat altijd met de goedkeuring van de opdrachtgever.
Als de offerte door de opdrachtgever wordt goedgekeurd, dan wordt de opdracht dienovereenkomstig uitgevoerd.

STAP 3. Het uitvoeren van de opdracht.
Tijdens de uitvoering zal er regelmatig een terugkoppeling plaatsvinden naar de opdrachtgever, zodat deze steeds op de hoogte blijft. Dit kan zijn in de vorm van een periodiek rapportage van vooraf afgesproken kentallen, maar het kan ook bijvoorbeeld een 2-wekelijks gesprek zijn.

STAP 4. De afronding van de opdracht.
Dit is een formeel moment waarop opdrachtgever en opdrachtnemer (in dit geval AIM) samen nagaan in hoeverre aan de opdracht is voldaan en waar eventueel nog aandacht nodig is. Als de opdrachtgever tevreden is over de uitvoering, dan zal de opdracht worden afgerond.

Tarieven

Een indicatie van onze tarieven vind u hier.